Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: DasI
Data: 2013-11-19 11:16:52
On Tue, 19 Nov 2013 10:46:26 +0200, Paulius Zaleckas wrote:

> Pagrindine problema, kad ateinantis is lauko oras turi buti ne saltesnis
> nei 0C. Tam naudojamas elektrinis tenas ir tada pasidaro brangu.
> IMHO sia beda spresti galima pasidarius oro pasildyma nuo savo sildymo
> sistemos, bet standartinio/parduodamo tokio sprendimo nelabai yra...
Sakychiau ne 0, o kazkur -7, o gal net ir dar shalchiau, shaim threde jau
rashiau, shiu metu vasari tenas praktishkai ishvis neveike:
sausis 108kWh, vasaris 12kWh, kovas 34kWh. - be teno turetu apie 8kWh
suryti, bo zhiema laikau berods 100m3/h.
Sheip idomu kokios kaune vasario temperaturos buvo, bet jei gerai pamenu
o ir skaichiai ta rodo, kad jis buvo shiltesnis uzh kova.