Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-11-20 07:46:51
2013-11-19 10:46, Paulius Zaleckas rašė:

> Pagrindine problema, kad ateinantis is lauko oras turi buti ne saltesnis
> nei 0C. Tam naudojamas elektrinis tenas ir tada pasidaro brangu.
> IMHO sia beda spresti galima pasidarius oro pasildyma nuo savo sildymo
> sistemos, bet standartinio/parduodamo tokio sprendimo nelabai yra...

As dariau pozemini oro paemima 72m ilgio is d160 kanalizacijos vamzdziu.
Dabar kombinuociau, nes pardavime yra zemes kolektoriaus silumokaitis -
2,000 litu. Kadangi dariau geotermini su greziniais tai to butu ir pakake.
1 per salcius jungtusi ne tenas, o silumokaicio siurblyus
2 iprastai silumokaitis nedirbtu
3 per karscius silumokaitis sildytu grezini. Grezinio sildymui galima
panaudoti ir saules kolektoriaus silumos pertekliu.