Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Leon
Data: 2013-11-19 09:54:46
naudoju dare tik keleta menesiu (nors ir ne renovent'a, alasc'a), bet kas
liecia komforta, pritariu 100%. Ir kvapai mygom dingsta, ir oras sviezias ir
nereikia salto oro leisti :). Pas kaimyna matau, pastoviai langai pradaryti,
tai gal tos ekonomijos su rekupu ir ner per daugiausiai (elektra, filtrai
tec.), bet manau, kad filtrai tikrai atsiperka :)