Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-20 13:18:23
On 11/20/2013 12:37 PM, Vidas Makauskas wrote:

> Individualus dalykas. Okupacijos laikais bute pas mus taip uzkaitindavo,
> kad ziema pro orlaides prileisdavom daug salto ir sauso oro. Tuomet ant
> radiatoriu dejom slapius skudurus.
> Pagal analogija, jeigu pas tave namie bus 23 laipsniai tai turesi sausa
> ora. Jeigu 18 laipsniu - dregme kaulu nesukines, bet su maikute
> nepavaiksciosi. Nors maniskis bernas rudeni ir prie 18 su maikute
> trinesi. O jeigu dar dregme pamazinti taigal ir prie 16 erelis butu.

kai skirtumas tarp lauko ir vidaus temperaturis 30-40 C eiles, tai keli
laipsniai (18 vs. 23) nieko nekeicia, normaliu atveju oras sausas ir
smarkiai.
visi slapi skudurai ir kita nesamone tera saves apgaudinejimas. jau N
kartu vien sitam grupse rasyti ir skaiciai ir formules, kokie vandens
kiekiai reikalingi palaikyti normaliam dregnumui.
nereikia net minuso laike. jau siuo metu pas mane namie drekintuvas
dirba non stop beveik. tiesa, kolkas puse pajegumo, t.y. per para
isgarina mazdaug 5l vandens ir ant 74kv.m is bedos uztenka jo vieno.
bet kai tik lauke bus ryskesnis minusas, zinau kad reikes minimum 3
tokiu ir per para jie isgarins kiekvienas po 10-13 L vandens. ir tai
daugiau 50% nelabai uzkelsi, bet su tiek jau galima gyvent.
siuo metu be drekintuvo dregme nesiektu 40%.