Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Sail
Data: 2013-11-20 14:18:07
Pas mane rekuperatorius rotorinis. Plius 10 metu sistema isvis vien su
ventiliatoriais dirbo, be rekupo. Ir irenginejo tada a-la specai, ne as.
Todel ir teko veliau paciam kai ka perdaryt.

Ir mano pasauly bet koks pasipisimas, kuris nesugadino sveikatos,
uzskaitomas kaip teigiamai praleistas laikas. Pinigai senai px, pragyvenimui
uztenka ir dagiau ir nereikia.

Pravaliau va dyzelio isiurbimo kolektoriu, pasipisau duok dieve, darbas
purvinas atsakanciai. Ir vis vien nesigailiu - idomu buvo, nors pakartot
nenoreciau.