Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Statybininks
Data: 2013-11-20 15:13:42
VISISKA nesamone parasei, nes cirkuliacija gali vykti koridorius sanmazgas,
aplenkiant kambarius:)))) maladiec vedinimo schema uzmastei

padavimai kambariuose kiekvienam butini (o cia jau nuo iskrypimu lygio gali
spresti uztenka 1-o ar reikia keliu), o istraukimai WC ir turbut koridoriuje
(arba virtuvej, bet cia man labiau patinka gartraukis)

istraukimas kiekvienam kambaryje galima, bet tikrai nebutinas