Tema: Re: rekuperatorius
Autorius: Dizzy
Data: 2013-11-19 19:32:03
ir šiluma išeidinės lauk pro skyles (ventiliacija) :D

"Pjero"  wrote in message news:l6fi57$i6h$1@trimpas.omnitel.net...

man rekupą bruka statybininkai - suinteresuoti ryškiai
prieš tai nepavyko įsiūlyti GEOTERMINIO

manau ir rekupas liks už borto

geriau tuos litus kitur panaudoti. pvz daugiau EKOvatos palėpėje,
folga IIa. lubose ir dar liks babkių geroms įkurtuvėms :)