Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-28 14:32:02
 Labas,
   Del malkines stropuvos - viskasOK, bet del anglines, kur su
ventiliatorium papldomai pucia ora i angli - ten kitas reikalas.  Siai
dienai ju ventiliatoriu sukasi nuolatos, o srauta reguliuoja
besidarinejancios oro padavimo dureles - taip kad ventiliatorius sukas be
reikalo.  O ji padarys - kad apsukos reguliuotus - tada viukas bus OK.  Kai
yra elektra - viskas sukasi normaliai, jei dingo - niustojo suktis ir
katilas prigeso - kiek tatsai savo trauka pajama oro - tiek dega, gal net
prigesta, atsirado elektra - viskas vel sukasi, ipucia angli ir vel viska
normaliaiveikia.
   Del katilo pajungimo - darysiu 2 ratus, bus termovoztuvas ant griztamo -
dar reikia sugalvot kokios jis temperaturos turi but (40C ar 60C) ir kur
siurbli del - ar i mazaji rata, ar i didiji...  Pas ka kaip sudeta ir kurio
varianto kokie privalumai?  Gal kas naudojat 3-eigi termovoztuva - kaip jo
veiukimas?

Styra