Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 23:46:06
> [...]
> zemesnei t kondensatas tampa matomas, sieneles slapios. Dabar kaip tik
> paziurejau - +45 perbraukus pirstu sieneles apsismalave minksta smala,
> panasiai kaip buna pirma karta uzkurus nauja peciu. Dregmes nematyti.
> Degimas skaisciai zaizaruojancios zarijos be ugnies ir beveik be dumu.
> Lemiamos itakos geram degimui turi trauka. Kai kaminas uzsineses - dumija
> ir prie +60 be to dar tokia t darosi sunku ir pasiekti. Traukos gerinimui
> i oro padavimo anga itaisiau ventiliatoriu. Degimas tapo kur kas geresnis
> ir stabilesnis, maziau priklausomas nuo vejo ir lauko t.

   Tai samatioke ir bus visa esme, kad paduodamas bus gerokai karstesnis, o
radiatoriai be siurblio bus virsuje karstesni - beveik kaip katilo
paduodamas, o apacioje salti - kaip ir gryztamas i katila, o per visa
radiatoriaus auksti ir gausis - kad vidutine jo temperatura tokia, kaip
reikia +40/+50.  T.y katilo o katilo virsuje tarkim 60-80, o apacoje saltas.
   Kaip suprantu - kondensatas kaupiasi ten kur dega ir ten kur dumas
susidaro - tai toje vietoje ir bus sildomas vanduo ir sienos katilo karstos,
karstos sienos ir virs ugnies - ten ku dumai eina - taip tose vietose kur
dumas nesikaups kondensatas.  O apacioje - ten kur nedega ir kur nera dumo
bus ir vanduo saltesnis ir sienos saltos - bet tai nebus kondensato ten, nes
nebus toj vietoj dumo. - cia as taip galvoju, o kaip tikroveje butu -
nezinau, uztatai ir noriu gaut info kaip viskas veiktu samatioko sistemoj.

> :) Dabar spelioju ar tamsta uzaugai ant molines aslos, ar esi tiek jaunas
> kad ant keramikiniu plyteliu kaip vonioje, tualete ar laboratorijoje.

Na - cia apie medines - viens deda i nama medines, ir jos uz laminuotas
gerokai brangesnes - vos nesijuokiau is jo - kam permoki ir t.t.  Bet va,
kai vonioj ant plyteliu atsirado medinis "kilimukas" - tai ant jo basikom
smagu ir silta, nors plyteles ir baisiai saltos, tai tada supratau ka
reiskia medis ir medines grindys.

> Kaip jau sakiau. Pridarai paduodama sklende ir taip susireguliuoji peciaus
> t. Jeigu vis tiek per silta ir pridaryti reikia tiek kad kai kurie
> radiatoria nustoja silti jungi siurbliuka sildymo rate. As kaip
> alternatyva ankstyva rudeni ir velyva pavasari uzkuriu dujini peciu.
Na del savaimines - buvo dujinis katilas "Kaunas" pastatytas - dabar dar
stovi su isimtu degiliu - jei ka malkas galima mest - viskas veike puikiai,
visi radiatoriai ir visa kita silo normaliai, del "nesylancio radiatoriaus"
nebaisu, o dabar dar kiekvienas radiatorius turi termostata.
Na - ir as zvake statyciau salia dabar esancio kondensacinio dujinio - taip
kad jei kas netaip su zvake, ar kur ilgiau isvaziuot -  dega 2x brangesne
duja.

> Kurenant taip kaip aprasiau niekas net minciu neturi sudegti :).

Puiku.

Styra