Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-23 10:38:56
> Reiketu skirti vietas kur kondensatas susidarys ir kur kaupsis. Ten kur
> aprasei jis susidarys o kaupsis nutekejes per sienas katilo apacioje,
> pelenuose. Esu tikras kad kaip tik ten ir bus labiausiai grauziamas
> metalas. Kaip rasiau dregnu pelenu pas mane nesimato. Arba kondensato
> nesusidaro tiek kad nubegtu, arba jo yra tiek mazai kad degimui nusileidus
> i apacia speja isdziuti.

Kondensatas - OK - kaupsis apacioje, pelenuose, o del susidarymo -
papriestarausiu ar jis susidarys, kai toj vietoj kur susidarytu bus karstoos
sienos 60-80C.  Tai kad jei nesusidaro - jam nera reikalo kauptis.

Na - jei is patirties niekas nezino - tai gal kas turit ir mokat dirbt kokiu
Ansys ar Comsom multiphysics ir galetu pamodeliuot - kokios temperaturos
sieneles ir kuriuoj vietoj ta temperatura...

Styra