Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Eciffo
Data: 2010-12-20 08:17:29
NVK ir  deklaruojama galia nustatyti laboratorinem salygom ir neatitinka
realios eksploatacijos.
Akivaizdus palyginimas aprasytas biteplius forume, kai salia stovi 40kw
stropuva ir 20kw dyzelis.Subjektyviai,bet labai akivaizdziai matosi (pagal
radiatoriu temperaturas ir sylimo vienoduma) kad  subj, net kaciagarinama
ant max . generuoja zymiai maziau energijos nei dyzeliokas nors turetu but
akivazdziai priesingai.
Forumuose pasisakymu  pries stropuva yra daugiau nei uz.