Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-22 09:18:20
pas mane kkk ir 200 m2 grindu (0 radijatoriu)
katile 70 laipsniu, i grindis 30-40. per ketureigi.
kai lauke virš minus 10 tai ryte 1 ikrova ir 1 vakare. Kai nėra -10 tai tik
vakare viena ikrova.
temp namuose 21-23 c. nera dideliu svyravimu kaip su radijatoriais.

"Darius Styra"  parašė naujienų news:ier8td$2ri$1@trimpas.omnitel.net...

> Jeigu tavo sistema pagal poreiki didina/mazina liepsna tai tvarkosi pati.
> Jeigu kureni malkas ir neturi akumuliacines tai tavo grindini sildymas
> gali buti sildomas su zvakes tipo katilu.

Na - as kai varna pakarkesiu.  Kietas kuras + grindinis sildymas = zapas su
formules padangom - vaziuoja, bet...

Styra