Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 12:40:28
   Taoi samatiokui taip ir yra: virsus radiatoriu karstas, o apacia daug
saltesne - griztamo temperatura labai zema.
   Jei be trieigio - tada ir katilo apaciaj bus vanduo saltas, virsuj
karstas - tai va svarbiausi klausimai is sito:
1. jei gryztamas saltas ar kaupsis smalos ir suodziai, ar kisis kaminas, ar
kaupsis kondensatas ir nuo jo prarudys pecius? - Cia tik samatioko atvejui,
kai nera privesrtines cirkuliacijos.  Juk kuo didesni temperaturu skirtumas
tuo gericiau teka termofikatas samatioku - jis patsai susireguliuoja
srautus!
2. Ar trieigis/balansionis veiks be siurblio, tik samatioko principu?
3. Ar samatiokas pakankamai susireguliuos pats srautus?  Del neuzkaitimo -
man teorija sako, kad samatiokas patsai susireguliuos ir kai katilas
saltas - nera srauto, o kuo didesne temperatura - tuo didesnis srautas.
   Atsargai - butu paruosta viskas trieigiam ir siurbliui - jeizinociau
atsakymus i tuos tris klausimus - but viskas aikus, o dabar tai klausimas.
   Del katilo galingumo - dabar sudetu radiatoriu galingumas 12kW (70/55),
aukstenes temperaturos, kas bus su kietu kuru - galingumas didesnis ju
didesnis - gausis apie 18kW - tai manau katilas 20kW katilas tinkamas.

prasau atkalbet nuo kieto kuro ir stropyvos.
Styra