Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: aladinas
Data: 2010-12-26 17:52:02
On 2010.12.22 15:19, Darius Styra wrote:

paminejai kai kuriuos trukumus kurie budingi ne tiek stropuvai kiek
"zvakei". Isbandziau abu katilus. Stropuva pazystu kiek geriau bet
zvakes atveju - pritariu del sandarumo. Dureles ten kritika sunkiai atlaiko.
Abieju katilu atveju nematau jokios prasmes statyti ten dar kazkokia
elektronika. Esu isbandes KKK su elektronika - nekelia ji man
pasitikejimo. Gal del to kad katiliukas buvo dar eksperimentinis ir ta
elektronika smarkiai grybavo. Is esmes stropuvos katiliuko sinusas ir
yra tame kad jis paprastas iki primytivumo ir efektyvesnis del labai
didelio ikrovos degimo laiko. todel tai jam suteikia daug privalumu
pries kitus.
Ikrovos degimo laikas man asmeniskai ir buvo pirmas kriterijus pagal
kuri as rinkausi katila.
Jei kam tai nera svarbiausia - vualia...