Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-24 15:24:27
 Labas,
   Pas mani - bus pajungtas tieisia i D30 vamdzius.  Jau apsisprtendziau -
S10U anglinis, lauksiu kito sezono - kai normalu ventiliatoriu su normalia
elktronika pajungs.  Jungsiu viena rata samatioko sistema, bus numatyta
mazajam ratui ir siurbliui.  Mazasis ratas bus pajungtas - jei kaupsis
kondensatas ir smalos.  Siurblys bus pajungtas - jei mazai bus radiatoriu
karscio samatioko sistemai.  O dabar - teks dziaugtis nerupestinga ir
brangia duja.  Jau ikalbejau ir teva prikt zvake - taip kad iki kito sezono
yra laiko susirast uz gera kaina dvi modernizuotas stropuvas S10U.

geru svenciu!
Styra