Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-22 11:43:27
   Del katilo aprisimo - nesigilinau, gali but.
   As galvoju ji jungti i samatioko sistema be jokiu aprisimu ir be
siurblio, todel elektros dingimas butu negerai kurenant anglimis -
ventiliatoriu kur pucia ora i angli sustotu ir katilas prigestu/uzgestu, bet
kaip supratau - tas siurblys reikalinga kai kaminas zemas ir skyle jo maza,
t.y kai truka maza.  Pasidraiudimui - ant gryztamo deciau atbulini voztuva
ir du ventilius - kad reikalui esant pajung cirkuliacini, o jei paruosta det
cirkuliacini siurbli - tai manaiu buti padaryt vietos ir trieigiam ar
ketureigiam voztuvui del kondensato, prasto degimo, katilo uzsinesimo ir
galiausiai rudijimo-prarudijimo.

Styra