Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-20 23:08:26

"Gintas" <nnn@sss.lt> wrote in message
news:ienjr0$kqn$1@trimpas.omnitel.net...
> kokia čia naujiena malkinis kondensacinis katilas? Malkos ne dujos, joms
> netinka dirbti žemose temperatūrose.

Taip galvoje turejau dujini peciu.

> žema darbo temp reiškia katilo ir kamino apsinešimą, neoptimalų degimą,
> rezultate
> dar mažėja ir taip mažas naudingumas. Ne be reikalo kiti gamintojai
> nerekomenduoja ilgai deginti min režimu nęs tai nenaudinga ir kenkia
> katilui.

Kad katilui kenkia tai tikrai. O vat katilo ir kamino apsinesima ir
neoptimalu degima tai nebutinai. Del naudingumo taip pat negalima pasakyti
vienareiksmiskai. Mano patirtis rodo kad yra atvirksciai. Naudingumas
dideja. Kaip bekurentum katilo sieneles apsinesa. Kurenant stipriai jos
pasidengia lyg ir dziuvesiais kurie gali buti palyginti su keramzitu, ar
duju silikatu. Panasi struktura. Vadinasi sieneles yra izoliuojamos silumine
izoliacija. Aisku kad tai negerina siluminiu mainu. Tuo tarpu tokiomis
salygomis atsirades kondensatas tuos mainus daro netgi geresnius nei ugniai
kontaktuojant tiesiogiai su svariu metalu.