Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-24 15:05:42
 Labas,
   Na - aisku - man gaunas 135kvadratai - tai per akis 10kW katilo, nes
pagal visokius skaiciavimu - kad kambariuose butu 20C pakaks 10kW, jei lauke
nemaziau minus 21, jei salciau - tiek laipsniu salciau namuose.  O dar kai
numatomas namo apsiltinimas - tai tik 10kW katilas S20U.  O reikalui esant
suja pakutr galima bus.

geru svenciu!
Styra