Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: siGis
Data: 2010-12-22 19:25:52
> Kam sildyt iki 70, jei i grindis paduosi 30C?

Galeciau pridurti - kam duoti i radiatoriu +70 jeigu komfortui uztenka
+40/+50.
Taip jau yra suskaiciuota kad per peciaus gyvenimo cikla (~15 metu) labiau
apsimoka kurenti virs rasos tasko kartu patiriant daugiau islaidu kurui. Cia
itrauktos islaidos kurui ir katilui. Is patirties galiu pasakyti kad
kurenant >70. Kuro reikia ne biski daugiau, o stipriai  daugiau. Del to mano
pasirinkimas su savaimine cirkuliacija peciuje laikyti tokia t kurios reikia
kad nebutu salta pagal esamas oro salygas. Kai -10/-15 tai peciaus t
+45/+50. Kai lauke +5/-5 uztektu ir +35/+45 peciuje, bet tokiu atveju siek
tiek prisuku paduodama sklende kad peciuje butu virs +40. Esant zemesnei t
kondensatas tampa matomas, sieneles slapios. Dabar kaip tik paziurejau - +45
perbraukus pirstu sieneles apsismalave minksta smala, panasiai kaip buna
pirma karta uzkurus nauja peciu. Dregmes nematyti. Degimas skaisciai
zaizaruojancios zarijos be ugnies ir beveik be dumu. Lemiamos itakos geram
degimui turi trauka. Kai kaminas uzsineses - dumija ir prie +60 be to dar
tokia t darosi sunku ir pasiekti. Traukos gerinimui i oro padavimo anga
itaisiau ventiliatoriu. Degimas tapo kur kas geresnis ir stabilesnis, maziau
priklausomas nuo vejo ir lauko t.

Sitaip kurenant - pecius neturetu ilgai tarnauti. Nors kondensato ir
nematyti ir pelenai sausi gali buti kad kazkiek daugiau jo kaupiasi
apatineje peciaus dalyje del to kad nuteka i apacia ir kad daugiau
kondensuojasi peciui gestant kai t krinta <40. Kai pragrauz vietoje juodos
skardos ivirinsiu bent 70-100cm aukscio nerzaveikos zieda.

>Jei nori basikom po grindis - dedi medines, kol nepabandziau basikom ant
>mediniu nesildomu - netikejau kad toks skirtumas nuo visokiu kitokiu!!!

:) Dabar spelioju ar tamsta uzaugai ant molines aslos, ar esi tiek jaunas
kad ant keramikiniu plyteliu kaip vonioje, tualete ar laboratorijoje.

> Kas bus su rasos tasku savaimineje sistemoje?  Su cirkuliaciniu siurbliu -
> suprantu per dug pumpuoja- per saltas gryzta ir kondensuojasi, o kas
> savaimineje?

Kaip jau sakiau. Pridarai paduodama sklende ir taip susireguliuoji peciaus
t. Jeigu vis tiek per silta ir pridaryti reikia tiek kad kai kurie
radiatoria nustoja silti jungi siurbliuka sildymo rate. As kaip alternatyva
ankstyva rudeni ir velyva pavasari uzkuriu dujini peciu.

> Mano manymu - Aremikos "degiklis" zvakei yra geresnis nei Stropuvos, nes
> aremikoj ugnis ir karstis arciau katilo sienu.  Bet pasakoja kad stropuvos
> degikliai sudega per kelis metus - reikia keist nauju, tai keist reiktu i
> Aremestos...

Kurenant taip kaip aprasiau niekas net minciu neturi sudegti :).