Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Vai
Data: 2010-12-21 08:11:11
nusisnekat kad nusisneketi  :) katilas dirba pas mane 80-85C po pamaisymo
kaip noriu taip darau, pas mane, siuo metu 60/45 ranka gali laikyti ant
dumtraukio. Zvake gali dirbti susimazinus net iki 10% pajegumo. Vasara
sekmingai s20 kurenosi pajungus tik boileri ir gyvatuka, neperkaito,
galingesnis geriau susitvarko su atsalusiais namais, o paskui jei silumos
poreikis sumazeja ty termogalvos uzsukineja radiatorius, jis gali
susimazinti iki 10%galios. Zvakes tipo yra ir vokieciu gamybos, tik kaina
nelietuviska.