Tema: Re: katilas "zvake"
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-23 14:59:15
> Kaip tau pavyko nesuprasti to kad tai karasiau simtu proc. rasiau is
> patirties kartu megindamas paprastai paaiskinti to kas vyksta fizika.

   Na - kai su siurbliu ir su trieigiu/keturigiu, padarius karstesni
griztama - viskas bus OK - tiek supratau.
   O mane domina butent savaimine (samatiokas): be siurblio ir be trieigio,
kai griztamas viusuomet bus saltas, kai katila jungsiu tiesiai prie
sistemos - paduodama i virsu, o gryztama i apacia.  Tada gryztamas tikrai
bus saltas, o paduodamas karstas, per katila tekes letai.  Degimo aukstyje
ir virs jo - temperatura tada bus auksta, o zemiau degimo vietos - buz zema.
Tai tokiu atveju ar susidarys kondensatas - va sitas mane domina. t.y.
Pajungus stropuva vietoj seno KČM "Kaunas" be jokiu papildomu islaidu - du
vamnzdziai ir kaminas - vsio.  Gal tai jungt buka - nezinau, o gal yra koks
bukis taip pajunges ir pasidalintu patirtim.

> Modeliavimas tikrai neparodys daugiau nei tikrove. Daugeliu atveju tuscias
> laiko gaisimas.
   Na - nzn, yra vietui kur parodo.  Gal ir cia parodytu - kurioj vietoj
kaupias kondensatas, kaip kurent kad nesikauptu jis.
   Dar jauciu parodytu kaip padaryt katila efektyvesni su storesnem
sienelem, daug daug visko parodytu - su tokiais dalykai suoptimizuoja
konstrukcija, o po to gamina.  Nes kaip supratau - stropuva yra "dedes
vasios darbas" t.y. nekokybiskas ir neisdirbtas - ypac angline stropuva.

Styra