Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: vaidas100
Data: 2010-09-27 17:50:10
On 2010.09.27 17:18, -o-o- wrote:
> su sunimis - tai tavo pirmininkas visiskas daunas jei taip daro, nes viena
> diena gali baigtis ir nebe taip laimingai.

Man kažkada teko "glaistyt" situaciją po pirmininko veiklos :)
Atvarė visas diedas įsiskaudinęs su savo sūnum,
kad mol TUTAJ OT DŽIADA PŠEDŽIADĄ KUPALYS... VŠYŠKO BYLO V POŽONKŲ...
Pakalbėjom su juo ~5 min ir viską gražiai išsiaiškinom ką galima pliaže
daryti, o ko negalima :)
Bet jei ne drastiški pirmininko veiksmai tai nieks nebūtų turbūt su
manim kalbėjęs? :)
Atsisveikinant pasakiau, kad gali užsukt pasimaudyt jei kiaulysčių
nedarys :)
Vaikinas buvo įvarytas į vandenį ir mopedo padanga nuleista :D
Gal kiek ir per žiauriai... :D
Bet svečiai kultūringėja/draugiškėja... tvarka gerėja... visi kolkas
sveiki... jokių spec tarnybų neprireikė... TFU... TFU... TFU... :)