Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: -o-o-
Data: 2010-09-27 16:19:27
esmine vieta - bet jei nuosavybe mano ir aplinka pasidarau sau, tai ir
> noriu naudotis tik pats.

Kaip ten su ta nuosavybe - trukt uz vadziu vel is pradziu? Taigi pats rasai,
kad ezeras kaip ir bendras turtas, 5m nuo pakrantes - faktiskai irgi,
maudytis, zvejot, galu gale ilsetis uzdraust negali. Jei ant liepto uzlipa -
varyk lauk, bet tik tiek tu ir gali padaryti, daugiau kaip ir istatymas ne
tavo pusej. Akivaizdu butum netvarkes - nieko ten nebutu, sutvarkei - dabar
turi. Asmeniskai as - netvarkau ir niekam ten neidomu. Maudosi kur ir visi,
bendroj maudykloj. Ne neabejoju, jei pasidaryciau prie saves maudykla ar
tilteli - maudykla butu bendra, bet jau praktiskai mano kieme. O man to
tikrai nereikia.