Tema: Re: aciu uz nuomone- del zemes prie ezero
Autorius: Arj
Data: 2010-09-24 12:07:03
reziu sitoj vieto visai nereikia.
Pvz. viena 30 aru sklypa su 40 metru pakrante, ir 2.5ha su 60 metru pakrantes :)
arba 2 po 30a, likusi kaip miska
Zinau kas turi "pavyzdine sodyba" per 3ha, tai vien prieziurai sako praktiskai etatas darbo iseina, nors visokiu
traktoriukiai su integruotom zoliapjovem ir kt technika yra. Jei tik sodyba savam gyvenimui - 60aru mano galva per akis,
ir tai medziais uzsisodinant kad sienaut nereiktu.