Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: Linelis
Data: 2010-09-27 16:50:43
as ir sakau, kad reik diskusijos is abieju poziciju,
nes dabartines tvoros nera gerai, bet nugriauti ir viska leisti zmonem irgi
nera gerai

nes gaunasi is principo nesamone, atvarau i prie ezero, o ten privacioj
zemej kempingas palapinem statyt, tai atvarau prie vandens tuos 5iuose
metruose pasistatau palatke ir galiu sakyti zemes savininkui : ajkt....
nemokesiu mokescio nes as ne tavo zemej, o ir maudytis galiu ....
aisku tai jau istatymo isvedziojimai, bet .....