Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-27 16:21:46
Lineli, suprantu abidna da, bet ziurekime realybeje i akis. Pirkdamas sodyba ir tvarkydamas teritorija juk puikiai zinojai, kad tas priejimas prie ezero ir pakrante yra ir turi buti prienama visiems. Investicija "i valstybini turta" padarei savo noru, niekas taves neverte, niekas neprase, tad ir nelauk, kad tau tai kompensuos. Sakyciau max galetum ant lieptelio lenciugeli pakabinti su uzrasu "privatus", na ir zinoma, priziureti, kad atostogaujantys susirinktu siuksles.
Lygiai as taip pat piktas del to kad gatve iki namu (50 metru) irenginejau savo lesomis, iskaitant ir atstatymus po komunikaciju kasinejimo. Nors zeme ir kelias priklauso valstybei (savivaldybei) ir niekas uz tai nei aciu nepasake. O va tolimesnis kaimynas dabar gruzus, zemes vezasi, ismaurojo mano kelia, taisyti vel man tenka, nes jam siuo metu px jo "tarakonas" su gruzu pravaziuoja, o lengvuske jau ant dugno kabinasi :) Gerai, kad bent dalinai bapkem prisideda prie zvyro nupirkimo.

T:)