Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: Arj
Data: 2010-09-23 13:51:13
jo toks darbas. O zemes visais laikais reikejo, tik klausimas uz kiek $.
O ikikriziniu laikotarpiu sklypas pusyne prie ezero su leidimu statytis ir elektrra kainavo kosmosa, palyginus su
gretimai esanciu sklypus kuris jau nebeturejo pakrantes, statybos leidimo ir elektros (palyginimui - 100-150 kLt uz 30
aru pirmu atveju ir 3kLt/ha antru atveju)