Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-23 12:44:23
su akcijomis zinai kaip buna viena diena aukstyn, kita jau zemyn. Rizika sakyciau nemaza.
Su zeme tai irgi daug pliusu kaip investicijai palyginus su akcijom gal irgi nera daug. Is principo likvidumas zemas (tam tikromis salygomis gal net nulinis ar jokio), kainu augimas tiketinas tik, kad laikotarpis gali labai issitempti i labai ilga, kainu kritimas taip pat tiketinas. O siaip jei nera poreikio pinigams, neturi aiskiai apsisprenes kur investuosi su didesniu pelnu, tai galima ir palaikyti. Gal pats ant senatves issikelsi, paveldetojamas bus del ko pasipesti (ziurek senatveje galesi kam pazadeti, kad tave greiciau "nuslaugytu" :) (cia juokias)

T:)