Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: Arj
Data: 2010-09-23 12:29:55
mano asmenine nuomone: as netikiu kad zemes kainos (kad ir patrauklioj vietoj) ateityj stipriai augs.
Kazkiek pabrangti gali, bet sklypa "iskeitus" i akcijas, turto prieaugis gali buti didesnis. Jei laikyti indelyje -
prieaugis tiketina kad bus panasus kaip ir laikant "sklypo" pavidalu. O del $ isleidimo neesminiams dalykams - jo,
pritariu, cia dideles dalies zmoniu problema.