Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: -o-o-
Data: 2010-09-23 15:30:19
ar spauda skaitai (tarkim verslo zinias), laidas kokias nors ta tema matei
paskutiniu metu? Kritimas siais metais totalus, apie 30% oficialus,
neoficialiai kalbama apie didesnius skaicius - 50%. O jei ir geria tau jau
dauguma namie, nes moket uz lova (daugiau nieko) po 40-50Lt (cia is
pigesniu), tai pats supranti -10 zmoniu kompanijoj tai jau nemazi pinigai
"pabalavot" pas ka nors namuose.