Tema: Re: del zemes prie ezero
Autorius: vaidas100
Data: 2010-09-23 16:48:18
On 2010.09.23 15:39, -o-o- wrote:
> tai apie ka ir kalba - o ypatingai apie Trakus. Duok dieve, kad viena kart
> rauktusi tas viskas. Absurdas kazkoks, nors ir pats turiu zemes prie ezero,
> bet net minties tokios nekyla, kad uzdaryt ir kazko neprileist. Tokius
> tiesiog butina pamokyt.

Pakalbėjote, ponas žemvaldy, kaip tikras bolševikas! :-D

Jei žmogus negali/nenori pirkt pakrantės tai tegul:
1) maudosi savo vonioje
2) maudosi viešame valstybiniame pliaže
3) maudosi susimokėjęs už babkes privačiame pliaže
4) žiūri už dyka kaip kiti maudosi iš toli arba per TV
5) neturi nieko bendro su maudymusi išvis

Pasakyk kur ta tavo žemė atvažiuosiu su chebra papaišysiu saulių ant
pakrantės, atvešiu porą maišų bambalių/butelių/skarbonkių išmėtimui,
nukirsiu visus medžius ir pakūrensiu laužą per naktį, a kai ateisi 3:00
AM aiškint, kad kažką turi prieš mano muzoną/dainas tai dar ir į dūda
gausi :) a jei netyčia aš gaučiau tai padegčiau tavo chatą :)
A po to dar į policiją zajavą ant tavęs parašyčiau, kad mušei :)

Tavo ginama teisė visiems maudytis/vaikščioti kur nori būtų apginta su
kaupu? :)

p.s. čia pajuokavau ir niekam negrąsinau jei ka... ;)

Mano suvokimu savininkas turi teisę užtvert ir neleist kitiems naudotis
jo turtu.