Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: BigM
Data: 2009-12-14 14:07:39
nesiginčysiu. Kai aš augau individualiam name, tai tas rajonėlis buvo
praktiškai vienu ypu suprojektuotas ir buvo galimybė tėvams pasirinkti vos
iš kelių projektų ir visi namai buvo pastatyti panašaus aukščio (bent jau
kaminai panašiame lygyje visų namų buvo tai tikrai).

Kai dabar yra tokia situacija, kuomet pasistatomas 1 aukšto namelis ir šalia
kaimynas turi 3 aukštų su palėpe "pilaitę", tai ir turim ką turim... :(

sakyčiau, netgi ne nuo atskirų žmonių priklauso, bet nuo savivaldybės
bendrųjų planų ir tinkamo suplanavimo kas kur ir kaip gali būti statoma su
atitinkamai reikalavimais.