Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Aras
Data: 2009-12-14 13:25:48
Čia ne tik sodų bendrijų problema, tai aktualu visoms gyvenvietėms, kuriose rūksta kaminai: viena troba žema, kita aukšta, vienas kūrena malkom, kitas durpėm, trečias parsitempia faneros ar langų rėmų iš sąvartyno. Įvertinant reljefą beveik visur yra lengvas smogas. Tik soduose jis aktualesnis, nes labiau šokinėja trobų matmenys ir viskas glausčiau :-)