Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: siGis
Data: 2009-12-09 22:54:08

"Aras" <nera@mail.lt> wrote in message
news:hfo5qb$klb$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiam momentui aš sutinku elgtis kaip tas šveicaras. Geriau būti
> nepriklausomu ir brangiau mokėti, negu pigiai teršti aplinką.

Pinigas yra universaliausias mato vientas.
Nesigilinant i technologines detales, apibendrintai galima teigti kad jeigu
kazkoks sildymo budas yra brangesnis uz kita tai jis bus ir labiau aplinka
tersiantis. Labai tiketina kad taip ir bus is tikruju. Tik vertinti reiketu
visa gamybos, irengimo, naudojimo, utilizavimo cikla ilkgam periodui.