Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Aras
Data: 2009-12-11 08:31:03
Įdomumo dėlei, kokioj teritorijoj Tamsta gyvenate: daugiabutyje, individualių namų kvartale ar sodų bendrijoje?
Konkretus pavyzdys iš mano sodų bendrijos. Kaimynų kaminų aukštis baigiasi šiek tiek virš mano II a. langų (mažesni namukai ir nemažas šlaitas). Bendra teritorija yra šiek tiek dauboje. Tai ramiais vakarais neįmanoma užstyti baltarusiškų durpių briketų kvapo. Vilniuje, Balsiuose situacija lygiai tokia pati - totalus smogas.
O dėl paliekamų pinigų... Kas iš to?