Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Sail
Data: 2009-12-10 13:16:19
Taip, cia toks modernizacinis variantas.

Dirba tas elementarus Drazice. Emiau 160 gulinti, ten kur karstas vanduo
aplink talpa cirkuliuoja. O drazice silumos nuostoliai mazi, taip kad ne
problema.
Yra ir privalumas sioks toks - vaziuodamas atostogaut, paleidi cirkuliacini
ne tiesiai tarp boileriu, bet ilgesniu keliu per padavima i kranus, ir
padideja silumos nuostoliai.

Valdyma pasidaryt savikaina litu 40-50.