Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: zalias
Data: 2009-12-10 16:18:27
talpa-talpoj jau nevadinu elementariu. elementarus - kai silumokaitis
tai dvigubai sulenktas vamzdis , kai boileris kainuoja 500 ir maziau.
Bet sudejus kainas normalus boileris + siurblys + valdymas gausis netoli
neblogo boilerio su 2 gyvatukais. Aisku - kai galima pasidaryt valdyma
paciam, paciam susimontuot sudetingesne santechnika - iseitis su 2
boileriais visai priimtina.

--
zalias