Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: babyface
Data: 2009-12-10 09:36:52
Butinai statyk boileri su dviem gyvatukais, kai statysi nauja kainu
skirtumo beveik nebus, o jei sugalvosi paskui pasijungti kolektoriu
kainuos gerokai pigiau - nereiks keisti boilerio. Gamyklinis kiniskas
komplektas ne taip jau brangus, be boilerio i ~4000 4500 tilpsi.
Jei namas dar tik statomas tai ir vamzdzius gali patogesniu keliu
prasimest irgi sutaupysi.

Siulau pasikonsultuot su montuotojais ir pasidaryti galimybe paskui
lengvai prisijungti.