Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Aras
Data: 2009-12-10 10:27:08
Nedėsiu su dvigubu gyvatuku, nes kolektorių galvoju integruoti į jau esamą sistemą. Dabar yra kombinuotas boileris ACV 99 litrų, kurį šildo katilas, o jei pritrūksta dujų, tai elektra. Galvoju dėti dar vieną elementarų boilerį, kurį šildys kolektorius. Į jį taip pat ateis ir šaltas vanduo iš lauko. O iš jo pašildytas vanduo eis į dabartinį boilerį. Taip manau bus geriausias variantas modernizuojant esamą katilinę. O vamzdukams vieta jau numatyta.
Primečiau, kad apie 6000 Lt man išeis, nes imčiau du kolbinius kolektorius + valdymo/apsaugos blokas. Boilerį, vamzdžius ir kitą reikalą imčiau Lietuvoje.