Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Aras
Data: 2009-12-09 14:39:39
Katras SS tiekėjas pateiks man kiek kainuoja papildoma elektra? O tai irgi kaštai. Lygiai taip pat, kaip pasistatyti saulės kolektorių, bet papildomai reikia siurbliuko... 25 vatai mažai, bet per mėnesį susidaro. Tada kaip ir nebeapsimoka, nes priklausomibė nuo išorės nedingsta.
Mano nuomone, SS yra tarpinis variantas tarp tradicinio šildymo ir alternatyvų iš saulės bei vėjo, idealiai tinkantis prie didesnio vandens telkinio, bet ne ten, kur iš žemės gręžiniais pompuojamas vanduo ir pilamas lauk. O užkasti po žeme vamzdyno man trūksta ploto.