Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Julius
Data: 2009-12-11 22:21:44
Pirmas netobulumo elementas-neSoliarinis boleris.
Paprastas Dražice kombinuotas boileris, kurio katilinį konturą panaudojau
saulės sistemai. Jo plotas turėtu būti 2,5 karto didesnis ir turėtu būti
sumontuotas apačioje boilerio.
Gal dar gerai būtu ir kolbų kad būtu 30 o ne 24 kaip pas mane.
Dabar jei statyčiau, tai  TS400V - plokščias vakuuminis kolektorius.
http://www.sveo.lt/lt/saules-kolektoriai

"Aras" <nera@mail.lt> parašė naujienų
pranešime:hfso8q$3b7$1@trimpas.omnitel.net...