Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: kg
Data: 2009-12-10 08:39:27
galbut kinietishki
bet tai vis tiek geriau
nes tada jie turi kinietishka saules energija, priedo prie savo vejo,
norvegishkos naftos ir duju, vokishku angliu, prancuzishkos atomines,
rusishku duju ir naftos, shvedishku briketu bei granuliu ir t.t.

pas mus kazhkodel labiausiai apsimoka  kad kuo daugiau energijos sudarytu
rusishkos dujos ir nafta :)
rusishkai atominei jau jau liko tik 20 dienu

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com