Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: Sail
Data: 2009-12-10 11:57:37
Tokiu budu as ir dariau.
Viskas butu tvarkoj, bet turi padaryti cirkuliacini siurbli tarp boileriu,
ir jungineti ji nuo temperaturu skirtumo tarp boileriu, nes vasara pirmasis
boileris sils nuo saules, bet siluma i antra deja nepereina, ir antrasis
ziurek ir toliau rytais valgys elektra, nors per diena galetu susilti nuo
saules.

Tokia va praktine patirtis.