Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: kg
Data: 2009-12-09 14:25:49
Mano kolega kazkada neperseniausiai lankesi Briuselyje darbo reikalais.
Kadangi pats tuo metu dar statesi nama ir tomis temomis daug domejosi.
Ishsishnekejo su kazhkokiu jaunu vietiniu, kad tas irgi statosi Briuselyje
nama. Ji labai sudomino  kokios ten medzhiagos, kokios kainos, kokie
sprendimai, apsirupinimas energija. Anas lyg tarp kitko pasake, kad jo
stogas ish fotoelementu. Tai klause kiek tai kainuoja, kada tai atsipirks ir
pan. Ramiai atsake, kad jie kainuoja labai daug ir kad tai niekada
neatsipirks - tiesiog ju shalies tokia strategija naudoti kuo mazhiau
atvezhtines ir tuo labiau neatsinaujinanchios energijos. Jis prie to ir
prisideda kiek galedamas ir tiek.

Deje Lietuvoj kiekvienas traukiam vezhima i savo puse
Ir turim ka turim :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4672 (20091209) __________

http://www.eset.com