Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-28 19:18:29
Kas liecia elektronini gaza tai praktiskai ant visu gamintoju auto nera
skirtumo.
Elektriniai stiprintuvai tobuleja ir tikrai puse velnio paskutiniu metu
pasirodantys.

Na mano aprasytas atvejis tinka ten, kur normaliai ir normali VVS idiegta. O
jei yra paliekama daug popierinio darbo, tuomet kita istorija. Priklauso ir
nuo imones politikos.