Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-24 22:29:09
Jei yra galimybe ja reikia isnaudoti, ar tu kitaip gyvenima gyveni?

Kas liecia kit tai butu tikrai neblogiau, bet be brando.

Tai naturalu, kad jie turi rimtesnius stabdzius ir kita pakaba, jie juk
lenktyniauja.

O siaip pats matau metaisi, tarp kazkokiu neapibreztu ribu ir t.t. Tai kokia
anot taves turetu buti pakaba ant fwd su ~300aj, sverianciu 1400kg, beje
kokius tu pats stabdziu rekomenduotum, kasdieniniam vazinejimui? :)