Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Alexander
Data: 2009-01-24 21:34:26
> Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad nesi nieko
> zaides su masinom ;)

Zaides - labai plati savoka. Ta prasme, kuria tu naudoji - zaides nesu, nes
niekad neturejau turbo. Ta pasakojima, kad pazaidus, sanaudos net sumazeja,
zinoma, girdejau.
Betgi tokie upgrade'ai nedaromi vazinejimui kasdieniu rezimu. O kad isgautum
340aj ir 430nm kuro tikrai reikia nemazai.

> O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction kit.

Kiek tai kainuoja?

> Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu galingumu.

Kaip dabar susitvarko, taip susitvarkys ir po upgrade'o. T.y. jau dabar tavo
charakteristikos "per geros" fwd.