60 val vidutiniska sportinio variklio tarnavimo trukme "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:glkkr2$kc7$1@trimpas.omnitel.net... > Zinau, bet tas valandu skaicius toks nemazas. O siaip sitie varikliai > tokie ir eina i racing unitus. Davikliu pakastruota truputi, kuro pompa > papildoma ir dar keli neesminiai menkniekiai. > > Na nebus meslo kruva tas ismetimas :) Turbo juk viena taisykle galioja, > kuo tiesiau ir mano atveju 76mm. > "3**Coupe" <mindaugas@topolis.ktu.lt> wrote in message > news:gljuv1$9od$1@trimpas.omnitel.net... >>o tu zinai kad tokie motorai laiko ribota valandu skaiciu? >> isspausti tai isspaudzia ta galia bet viskam yra pradzia ir pabaiga >> >> idomu kaip ten su svaistikliais ir svaistikliu varztais yra - kokius >> sukius jie atlaiko >> o ismetimas uz maziau 4000 LT bus meslo kruva ir su neaiskiu Made in ... >> tu arkliu prarasi >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:glfsft$p06$1@trimpas.omnitel.net... >>> 430nm kuro daug nereikia, o va 340aj kura megsta, taciau manau, pats >>> supranti, kad juos labai retai naudosi :) >>> >>> Na sanaudos ramiai vaziuojant tikrai nepadideja, nebent keiti >>> purkstukus. Kolkas VW taip pasistenge, kad esamos kuro sistemos uztenka >>> iki labai daug:) >>> >>> Investuoti jei pirkti is uzsienio gatava ismetimo kit tai butu ~4000lt. >>> Induction kit speju koki 500lt. Taciau pats manau suprant, kad galima >>> pasidaryti 3x pigiau. >>> >>> Na, o kur yra fwd riba? Ziede lakstantys vw/seat turi mano minetus >>> skaicius, tai jei tai butu nenaudinga gal nepustu iki tiek? Beje, >>> deklaruoja vaziuodami, kad ten yra 325 aj :))) Nors realiai pucia apie >>> 335-345aj. >>> >>> O siaip su mano esamu dabartiniu galingumu sausu asfaltu nesuka ratu. >>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>> news:glfqg2$nav$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad nesi >>>>> nieko zaides su masinom ;) >>>> >>>> Zaides - labai plati savoka. Ta prasme, kuria tu naudoji - zaides nesu, >>>> nes niekad neturejau turbo. Ta pasakojima, kad pazaidus, sanaudos net >>>> sumazeja, zinoma, girdejau. >>>> Betgi tokie upgrade'ai nedaromi vazinejimui kasdieniu rezimu. O kad >>>> isgautum 340aj ir 430nm kuro tikrai reikia nemazai. >>>> >>>>> O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction kit. >>>> >>>> Kiek tai kainuoja? >>>> >>>>> Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu galingumu. >>>> >>>> Kaip dabar susitvarko, taip susitvarkys ir po upgrade'o. T.y. jau dabar >>>> tavo charakteristikos "per geros" fwd. >>>> >>>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>>> news:glfjva$hv6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kiek reik investuoti? Ir ar +30aj ir 70nm to verti? Beje, kokios >>>>>> benzo sanaudos zadamos su tokiom charakteristikom? >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gleisk$l6v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai isejo nauja kalibracija is VW UK racing, man nemokamai. >>>>>>> Garantuoja, kad DSG laikys, tik reikia ismetimo kito ir induction >>>>>>> kit. Tai svarstau. >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:glder3$54r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kiek tu ta vargsha golfa gali prievartaut? :) >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gld9op$10u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kaip manote, kaip jaustusi fwd su ~340aj ir ~430nm? Kazkaip bijau, >>>>>>>>> kad dar >>>>>>>>> ties 140 ratai turetu problemu su sukibimu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dabar vazineju su ~310 ir ~360. >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >