Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-24 23:13:18
Siaip, galvoju detis DP ir katalizatoriu arba high flow, arba isvis mesti,
bei induction kita. Tuomet pusti nauja kalibracija. Turetu buti apie 320aj
ir 430nm, jei bus perdaug nm, kalsiu senaja kalibracija, taciau speju aj
isliks 320 del modu, o nm gris prie ~360.

Na, o mano kolega tai darys viska ant maksimumo :)