Tema: Re: fwd ir galia
Autorius: Tutis
Data: 2009-01-24 20:40:23
Sanaudos tos pacios vazinejant kasdieniniu rezimu. Matosi, kad nesi nieko
zaides su masinom ;)
O investuoti juk parasiau kiek reikia, ismetimas + induction kit. Pilnas
ismetimas ~340aj, cat-back tuomet ~320aj, o nm panasei, bet kokiu atveju.
+70nm tai yra labai daug +20%.
Taciau man kelia abejoniu kaip fwd susitvarkys su tokiu galingumu.